למה גוגל אנליטיקס עברו מיוניברסל אנליטיקס, לגוגל אנליטיקס 4?

תוכן עניינים

גוגל אנליטיקס עברו מספר עדכונים ושינויים במהלך השנים, כאשר האחרון הוא המעבר מ-Universal Analytics ל-GA4. השינוי הזה היה מאוד קשה לחלק ממנהלי האתרים ואנשי השיווק… אז למה בכלל גוגל עשתה את זה? להלן ההסברים שלפיהם גוגל היית צריכה לבצע את העדכון:

הסיבות לעדכון הגרסה על פי גוגל:

איסוף נתונים משופר: 

GA4 מציג מספר שיפורים לאופן איסוף הנתונים, כולל היכולת לאסוף נתונים מכל מכשיר או פלטפורמה (כגון אתרים, אפליקציות לנייד ואפילו מכשירי IoT) והיכולת לעבד כמויות גדולות של נתונים בזמן אמת. זה מאפשר תצוגה מקיפה ומדויקת יותר של התנהגות המשתמש בכל הנכסים הדיגיטליים שלך.

פרטיות משתמש משופרת: 

אחד המניעים המרכזיים למעבר ל-GA4 היה הצורך לשפר את פרטיות המשתמש. GA4 מציגה מספר תכונות חדשות המתמקדות בפרטיות, כגון היכולת להסוות אוטומטית כתובות IP והיכולת לכבד את הגדרות הסכמת העוגיות ברמת המשתמש. זה עוזר להבטיח שנתוני המשתמש יטופלו בצורה אחראית ושקופה יותר.

יכולות ניתוח משופרות: 

GA4 מציגה מספר תכונות אנליטיות חדשות, כגון היכולת לעקוב אחר התנהגות המשתמש על פני מספר מכשירים והיכולת לנתח את מעורבות המשתמש בזמן אמת. זה מאפשר לעסקים לקבל הבנה מעמיקה יותר של הלקוחות שלהם ולקבל החלטות מושכלות יותר לגבי איך לשפר את המוצרים והשירותים שלהם.

אינטגרציה משופרת עם הענן של גוגל:

 GA4 משולב באופן הדוק עם מוצרי Google אחרים, כגון Google Ads ו-Google Cloud. זה מאפשר לעסקים לקבל ראייה הוליסטית יותר של הנוכחות הדיגיטלית שלהם ולחבר בקלות רבה יותר את הנתונים שלהם על פני פלטפורמות שונות.

בסך הכל, המעבר מ-Universal Analytics ל-GA4 הונע מהצורך לשפר את איסוף הנתונים, לשפר את פרטיות המשתמשים ולספק לעסקים יכולות ניתוח חזקות יותר.

ההיתרונות המרכזיים שיש ל-GA4 על פני Universal Analytics:

מעקב אחר אירועים גמיש יותר:

GA4 מציגה מודל אירועים חדש המאפשר לעסקים לעקוב אחר כל פעולה או אינטראקציה של המשתמש באתר או באפליקציה שלהם, ללא קשר אם זו צפייה בדף או לא. זה מספק גמישות ופירוט רב יותר במעקב אחר התנהגות המשתמש.

יכולות למידה אוטומטית משופרות:

 GA4 מציג מספר תכונות חדשות המופעלות על ידי machine learning, כמו היכולת לזהות באופן אוטומטי דפוסים בהתנהגות המשתמש והיכולת לבצע תחזיות לגבי התנהגות משתמש עתידית. זה מאפשר לעסקים לזהות בקלות רבה יותר מגמות ולקבל החלטות מונחות נתונים.

האם יש חסרונות לאנליטיקס 4 בהשוואה ליוניברסל אנליטיקס?

אחד החסרונות הפוטנציאליים של GA4 הוא שזהו מוצר חדש יחסית וככזה, ייתכן שעדיין אין לו את כל התכונות והיכולות של Universal Analytics. לדוגמה, ל-Universal Analytics יש היסטוריה ארוכה יותר וככזו, יש לה מערך תכונות בוגר יותר ובסיס משתמשים גדול יותר. כתוצאה מכך, הוא עשוי להיות מוכר יותר למשתמשים וייתכן שיהיו יותר משאבים (כגון הדרכות מקוונות ופורומי תמיכה) זמינים עבורו.

בנוסף, המעבר מ-Universal Analytics ל-GA4 עשוי לדרוש מאמץ מסוים מצד עסקים, מכיוון שהוא כרוך בעדכון קוד מעקב וביצוע שינויים פוטנציאליים באופן האיסוף והניתוח של הנתונים. עם זאת, גוגל עשתה מאמצים להפוך את המעבר לחלק ככל האפשר, כולל מתן כלים ומשאבים שיעזרו לעסקים להעביר את הנתונים שלהם מ-Universal Analytics ל-GA4.

אהבת את התוכן? בטוח שתאהבו גם את אלו:

גוגל אנליטיקס 4

גוגל אנליטיקס הוא שירות ניתוח אינטרנט המסייע לבעלי אתרים לעקוב ולנתח את התנועה באתר והתנהגות המשתמשים שלהם. לאחרונה, גוגל הוציאה את הגרסה הרביעית של גוגל

מה זה שיווק דיגיטלי?

שיווק דיגיטלי הוא שימוש בטכנולוגיות דיגיטליות לקידום ושיווק מוצרים ושירותים. הוא כולל מגוון רחב של פעילויות כגון עיצוב אתרים, יצירת תוכן, אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO),

מה זה ROI וכיצד מחשבים אותו?

ROI – Return on Investment, או החזר על ההשקעה, הוא מדד חשוב שיכול לעזור לך לקבוע את הצלחת ההשקעות בקמפיינים שלך. כדי לחשב במדויק ROI,

אנחנו מחכים לכם גם בפייסבוק:

כל נתוני האתר ופלטפורמות השיווק במקום אחד

אנא השאירו פרטים

ונציג יחזור אליכם עוד היום