גוגל אדס – בואו ללמוד איך יוצרים קמפיין בגוגל !

תוכן עניינים

מה זה גוגל אדס?

גוגל אדס, או Google Ads היא פלטפורמת פרסום בתשלום שעובדת על פי שיטה המכונה “תשלום לפי קליק” (PPC), שבו אתה (המפרסם) משלם על כל גולש שהוקלק על המודעה שלך, או לכל חשיפה (CPM) של המודעה שלך.

Google Ads היא דרך יעילה למשוך תנועה איכותית, או לקוחות מתאימים, לעסק שלך בזמן שהם מחפשים מוצרים ושירותים כמו אלה שאתה מציע. עם גוגל אדס, תוכל להגביר את התנועה לאתר שלך, לקבל יותר שיחות טלפון ולהגדיל את מספר הביקורים שלך בחנות. בקיצור – לידים, לידים ועוד קצת לידים. 

גוגל אדס מאפשרת לך ליצור ולשתף מודעות מתוזמנות ומדויקות הן במחשב והן במובייל וכל זאת בקרב קהל היעד שלך. המשמעות היא שהעסק שלך יופיע בדף התוצאות של מנוע החיפוש (Search Engine Results Page, או בראשי תיבות: SERP) ברגע שהלקוחות האידיאליים שלך מחפשים מוצרים ושירותים כמו שלך דרך חיפוש בגוגל (או בגוגל מאפס). בדרך זו, אתה מגיע לקהל היעד שלך כאשר הוא “אפוי” להיתקל במודעה שלך, וכאשר יש סיכוי גבוה יותר שיקליק עליה כאשר יראה אותה.

עם הזמן, Google Ads גם תעזור לך לנתח ולשפר את המודעות האלה כדי להגיע ליותר אנשים וכדי שהעסק שלך יוכל לעמוד בכל יעדי הקמפיין שלך.

 

תחילת עבודה עם גוגל אדס

במהלך העשור האחרון, פרסום PPC (ראשי תיבות של Pay Per Click) הפך רלוונטי כמעט לכל עסק, ללא קשר לגודל או ענף. תמורת כמה מאות דולרים בחודש, אפילו הסטארטאפים והעסקים הקטנים הקטנים ביותר יכולים לקפוץ למים העמוקים של בריכת הפרסום הדיגיטלי ולהשפיע על כמות וסוג הלקוחות שלהם.

 

פרסום דיגיטלי הוא שירות שניתן לקנות, או פעולות שניתן ללמוד וליישם לבד. הכל תלוי בכמה זמן ומאמץ אתם יכולים להשקיע בתהליך. על מנת שלא להגיע למצב שאתם מבזבזים כסף כי אינכם יודעים מה אתם עושים, הדעה הרווחת בתחום השיווק הדיגיטלי בדרך כלל היא שבהתחלה עדיף להיעזר במומחה אשר יתניע את התהליך בשבילכם. לאחר מספר חודשים, כאשר הקמפיינים שלכם עומדים, התנועה לאתר שלכם עלתה ואתם מרגישים שקלטתם את העניין פחות או יותר ואם עדיין תרצו לחסוך, תוכלו לנסות לנהל את חשבון Google Ads שלכם בעצמכם לזמן מה. 

ובכל זאת, במידה ובחרתם לנסות לבצע את המשימה לבד, הקמה והפעלה של קמפיין PPC בגוגל עשויה להיראות כמו משימה לא פשוטה. ובכן, לשם כך התכנסנו.. אז שנתחיל? 

גוגל אדס

שלב ראשון - פתיחת חשבון עסק ויצירת קמפיין

למדריך עבור פתיחת חשבון עסק, הסבר על סוגי הקמפיינים השונים לחצו כאן

***שימו לב, כאשר תגיעו לשלב בחירת סוג הקמפיין – עצרו את קריאת המדריך וחיזרו למדריך הנוכחי בו תלמדו איך להגדיר את הקמפיין  

שלב שני- קביעת סוג הקמפיין

 במאמר זה נתמקד ביצירה והגדרה של קמפיין ברשת החיפוש של גוגל בלבד. אם אתם חדשים בפרסום PPC, כנראה שקמפיין מסוג זה יהיה המקום הטוב ביותר להתחיל ממנו. לאחר שיצרתם את הקמפיין הראשון שלכם ובחרתם באפשרות “קמפיין ברשת החיפוש”, נתבקש לסמן מהו היעד באמצעותו נגדיר את הצלחת הקמפיין. האפשרויות העומדות לרשותכם הם ביקורים לאתר, שיחות או הורדה של אפליקציה. לעת עתה נשאיר את האופציה הזו ריקה – בגדול, נעשה את זה משום שנרצה להשאיר את השליטה ביעדים בידיים שלנו. כעת, אנו מוכנים ומזומנים להתחיל את ההגדרה האמיתית של הקמפיין. 


שלב שלישי- הגדרות

הגדרות הקמפיין מחולקות ל-3 חלקים: 

1. הגדרות כלליות, 

2. מיקוד קהלים, 

3. תקציב והגשת הצעות 

4. תוספות למודעות. 

אנו מתכוונים לעבור על כל חלק, להדגיש את האפשרויות שלכם, ולעזור לנווט אתכם בכיוון הנכון ליצירת קמפיין אפקטיבי עבור העסק שלכם. 

הגדרות כלליות

בחלק זה תחילה תצטרכו להעניק שם לקמפיין שלכם. 

לאחר מכן, תצטרך לבחור באיזו רשת תרצו שהמודעות שלכם יופיעו. האפשרויות שלכם הן מודעות ברשת החיפוש או מודעות ברשת המדיה. כאמור, מכיוון שאנו מעוניינים רק להגדיר מסע פרסום לרשת החיפוש כרגע, אנו הולכים לוודא שנשמור על תיבת החיפוש מסומנת ונבטל את הבחירה ברשת המדיה.

מיקוד וקהלים

כעת נעבור לשיפור אפשרויות המיקוד של הקמפיין כדי שנוכל לוודא שהמודעות שלכם מוצגות לאנשים הנכונים:

מיקומים

ראשית, ביחרו את המיקומים הגיאוגרפיים שבהם תרצה להציג את המודעות שלכם. המיקוד יכול להיות רחב כמו כל העולם או ספציפי כמו מיקוד בודד. האפשרויות שלכם כברירת מחדל הן: כל המדינות והטריטוריות, ארצות הברית וקנדה, ארצות הברית ו”הזן מיקום אחר”. כדי למקד למיקומים ברמת העיר, המדינה, המיקוד או הרדיוס, בחרו באפשרות “הזן מיקום אחר” ולאחר מכן לחצו על חיפוש מתקדם. משם תוכלו לבחור את מיקומי היעד הספציפיים שלכם.

לאחר שבחרתם את המיקומים שלכם, יש לכם עוד הגדרה חשובה מאוד להפעיל בסעיף זה. לחצו על כפתור אפשרויות מיקום (התרגום עלול להשתנות) ותוצג בפניכם בחירה למיקוד קהל יעד:

  • אנשים שנמצאים או מפגינים עניין באזור במיקום המטרה שלכם
  • אנשים באזור המיקום המטרה שלכם או בקביעות באזור המטרה שלכם
  • אנשים שמחפשים את אזור המטרה שלכם

אנו ממליצים בחום לבחור באפשרות מס’ 2: (אנשים שנמצאים או בקביעות במיקום המטרה שלכם). למרות העובדה שזו לא אפשרות ברירת המחדל המומלצת על ידי גוגל, היא בדרך כלל הבחירה הנכונה עבור 99% מכל מסעות הפרסום. על ידי בחירה באפשרות זו אתם מבטיחים שהמודעות שלכם יוצגו רק לאנשים שנמצאים פיזית במיקומים שאליהם אתה ממקד.

עם שתי האפשרויות האחרות, המודעות שלכם יכולות להופיע בכל מקום בעולם, כל עוד האדם המחפש הראה עניין במיקומים הממוקדים שלך. לדוגמה, אם אתם מפעילים עסק מקומי בתל אביב ובחרת באפשרויות 1 או 3, המודעה שלך עשויה להופיע בפני מישהו במדינה אחרת שחקר לאחרונה טיסות לתל אביב לחופשה או לנסיעת עסקים. זה כנראה לא מה שאתם רוצים, אלא אם כן אתה בעסקי התיירות כמובן!

תחת “אי הכללה”, תוכל להשאיר את אפשרות ברירת המחדל המומלצת מסומנת, שהיא “אנשים במיקומים שאינם נכללים במיקום המטרה שלכם”.

המשך המדריך יעלה לעמוד בשבוע הבא

גוגל אדס, או Google Ads היא פלטפורמת פרסום בתשלום שעובדת על פי שיטה המכונה “תשלום לפי קליק” (PPC), שבו אתה (המפרסם) משלם על כל גולש שהוקלק על המודעה שלך, או לכל חשיפה (CPM) של המודעה שלך.

במהלך העשור האחרון, פרסום PPC (ראשי תיבות של Pay Per Click) הפך רלוונטי כמעט לכל עסק, ללא קשר לגודל או ענף. תמורת כמה מאות דולרים בחודש, אפילו הסטארטאפים והעסקים הקטנים הקטנים ביותר יכולים לקפוץ למים העמוקים של בריכת הפרסום הדיגיטלי ולהשפיע על כמות וסוג הלקוחות שלהם.

אהבת את התוכן? בטוח שתאהבו גם את אלו:

גוגל אנליטיקס 4

גוגל אנליטיקס הוא שירות ניתוח אינטרנט המסייע לבעלי אתרים לעקוב ולנתח את התנועה באתר והתנהגות המשתמשים שלהם. לאחרונה, גוגל הוציאה את הגרסה הרביעית של גוגל

מה זה שיווק דיגיטלי?

שיווק דיגיטלי הוא שימוש בטכנולוגיות דיגיטליות לקידום ושיווק מוצרים ושירותים. הוא כולל מגוון רחב של פעילויות כגון עיצוב אתרים, יצירת תוכן, אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO),

מה זה ROI וכיצד מחשבים אותו?

ROI – Return on Investment, או החזר על ההשקעה, הוא מדד חשוב שיכול לעזור לך לקבוע את הצלחת ההשקעות בקמפיינים שלך. כדי לחשב במדויק ROI,

אנחנו מחכים לכם גם בפייסבוק:

כל נתוני האתר ופלטפורמות השיווק במקום אחד

אנא השאירו פרטים

ונציג יחזור אליכם עוד היום