שיווק דיגיטלי: עצות הכנה למשווק המתחיל

תוכן עניינים

שיווק דיגיטלי הוא אחד הכלים החשובים ביותר שחברה יכולה להשתמש כדי להגיע ללקוחות חדשים. עם זאת, זה לא משהו שאפשר להתחיל בלי הכנה או ידע מקדים. במאמר זה נדון ב-4 טיפים להכנה שיעזרו לכם להתכונן לקמפיין שיווקי דיגיטלי מוצלח. 

שיווק דיגיטלי

מעקב ומדידה

ראשית, תצטרכו לוודא שיש לכם את תוכנת המעקב והמדידה המתאימה. Google Analytics ופיקסלים של פייסבוק הם שתי דוגמאות לכלים שיכולים לעזור לך לעקוב אחר ההתקדמות שלכם, ולהבין את בסיס הלקוחות שלכם.

נהלו את הלקוחות שלכם בצורה נכונה

בשלב הבא, תצטרכו ליצור מערכת לניהול לקוחות. זה יעזור לכם לעקוב אחר לידים ללקוחות, ולהבין את הצרכים שלהם. יש מספר מערכות כאלו בשוק, אנחנו מאוד אוהבים וממליצים על Monday. אתם יכולים להשתמש גם באקסל, Google Sheets או כל תוכנה אחרת שנוחה ומתאימה לכם. 

תכננו אסטרטגיה שיווקית לשיווק הדיגיטלי שלכם

לאחר שהתקנתם את מערכות המעקב וניהול הלקוחות שלכם על האתר, תוכלו להתחיל לתכנן את האסטרטגיה השיווקית שלכם. תצטרכו להחליט באילו ערוצים אתם רוצה להשתמש, איזה סוג תוכן תיצור ובאיזו תדירות תפרסם תוכן חדש. אם נכנסתם למאמר הזה, אנחנו מניחים שערוצי השיווק המסורתיים כמו טלוויזיה, רדיו או שילוט חוצות הוא לא הכיוון שלכם.. ואם תשאלו אותנו זה עדיף..
התמחור של פרסום בדיגיטל נמוך בהרבה לעומת מחירי הפרסום בשיווק “הישן”. בזכות ניצול של נתונים על המשתמשים והגולשים באתרים שלכם, ובזכות מאגרי הנתונים העצומים של חברות כמו פייסבוק וגוגל, תוכלו להיעזר בכלי איסוף נתונים (חינמיים בדרך כלל, אך יש גם כלים מקצועיים יותר בתשלום), סטטיסטיקות ודאטא אחרים על מנת למשוך אליכם את הגולשים האיכותיים והנכונים ביותר עבורכם. 

תוכן, תוכן ועוד קצת תוכן

לאחר שהאסטרטגיה השיווקית שלכם מוכנה, הגיע הזמן להתחיל ליצור תוכן שיזניק את השיווק הדיגיטלי של האתר שלכם, ושיציע ערך אמיתי עבור גולשים ובכך יגביר את התנועה לאתר שלכם. זה יכול לכלול פוסטים בבלוג, פוסטים במדיה חברתית, סרטוני וידאו, מדריכים, טורי דעה ועוד.. כל דבר שעשוי לעניין אנשים לבוא ולצרוך תוכן מהאתר ובכך לבלות בו זמן רב יותר.

ניהול קמפיינים דיגיטלים

אז יש לכם ספריית תוכן מוצקה, אתם יכול להתחיל לקדם אותו דרך הערוצים השונים שלך. זה כולל שיתוף במדיה חברתית, שליחת אימייל לרשימה שלך והצגת מודעות בתשלום ברשת הפרסומות של גוגל או של פייסבוק.. או בשפה המקצועית – PPC (ראשי תיבות של Pay Per Click). כאן אתם צריכים להיזהר: 

שיווק דיגיטלי שאינו נעשה תחת אסטרטגיה נכונה עלול להוביל לבזבוז כספים.. עד שתבינו מה אתם עושים, אתם עלולים לאבד את תקציב השיווק החודשי שלכם ביום אחד. פרסום באינטרנט עשוי להיות פתרון מעולה לעסק שלכם, אך יש לדעת איך לבצע אותו, או להיעזר באנשי שיווק דיגיטלי, ורצוי כאלה שמבינים בניהול קמפיינים ברשתות החברתיות. קל מאוד לעקוב אחר כל הקמפיינים שלכם במקום אחד דרך לוח הגאנט המתקדם של View-Board.

שיווק דיגיטלי

בדקו את עצמכם – מדדו אם השיווק הדיגיטלי שלכם עבד

לבסוף, תצטרך למדוד את התוצאות שלך ולהתאים את האסטרטגיה שלך בהתאם. שיווק דיגיטלי הוא תחום דינמי ולכן חשוב לעקוב כל הזמן אחר ההתקדמות ולבצע שינויים לפי הצורך. דרך טובה למדידת התוצאות של השיווק הדיגיטלי שלכם היא מדידת יחס המרה (ROI). יחס ההמרה בגדול הוא כמה כסף אתם מוציאים על השיווק לעומת כמה אתם מכניסים בזכותו.. שכן, אף שיווק אינו רלוונטי לעסק שלכם אם הוא אינו מכניס לכם כסף בשורה התחתונה. קיימות שיטות רבות לשיפור יחס המרה של קמפיינים (תוכלו לקרוא עליהם בקישור המצורף). 

על ידי ביצוע ששת העצות האלה, אתם כבר תהיו על הדרך להצלחה בשיווק דיגיטלי.

אהבת את התוכן? בטוח שתאהבו גם את אלו:

גוגל אנליטיקס 4

גוגל אנליטיקס הוא שירות ניתוח אינטרנט המסייע לבעלי אתרים לעקוב ולנתח את התנועה באתר והתנהגות המשתמשים שלהם. לאחרונה, גוגל הוציאה את הגרסה הרביעית של גוגל

מה זה שיווק דיגיטלי?

שיווק דיגיטלי הוא שימוש בטכנולוגיות דיגיטליות לקידום ושיווק מוצרים ושירותים. הוא כולל מגוון רחב של פעילויות כגון עיצוב אתרים, יצירת תוכן, אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO),

מה זה ROI וכיצד מחשבים אותו?

ROI – Return on Investment, או החזר על ההשקעה, הוא מדד חשוב שיכול לעזור לך לקבוע את הצלחת ההשקעות בקמפיינים שלך. כדי לחשב במדויק ROI,

אנחנו מחכים לכם גם בפייסבוק:

כל נתוני האתר ופלטפורמות השיווק במקום אחד

אנא השאירו פרטים

ונציג יחזור אליכם עוד היום